Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

אדל בספלוב : הלם ×–×” מה שקרה שמאצ ×™ אמר לאדל יש לך רגליים כמו של רונאלדו פנאן : רגע לפני עליית העונה השנייה של itgirls ורגע אחרי הפרידה מהחבר חגגה אדל בספלוב יום הולדת כמו שרק היא יודעת.

אדל בספלוב : ×"לם ×–×" מ×" שקר×" שמאצ ×™ אמר לא×"ל יש לך ר×'ליים כמו של רונאל×"ו פנאן : רגע לפני עליית העונה השנייה של itgirls ורגע אחרי הפרידה מהחבר חגגה אדל בספלוב יום הולדת כמו שרק היא יודעת.. בספלוב נולדה בבת ים להורים שעלו מקייב שבאוקראינה והכירו ונישאו בישראל. שי מיקה, קארין עלייה מלכת היופי בדימוס ורומי פרנקל ועוד… אדל בספלוב היא ידוענית ודוגמנית ומעצבת תכשיטים ישראלית. רגע אחרי ליל הסדר ועם צאת חג הפסח, הגיעו אמש (ראשון) כל הזוגות של זוג מנצח vip (מלבד טיילור מלכוב שבחרה שלא להופיע לעיני המצלמות בסיטואציה מביכה עם האקס, בן זיני). ברוכים הבאים לקולקציית התכשיטים בעיצובה של האיט גירל אדל בספלוב.

ברוכים הבאים לקולקציית התכשיטים בעיצובה של האיט גירל אדל בספלוב. על תחושת הפספוס, על היחסים עם אביבית, על הריב עם אלי ועוד. אדל בספלוב, מאץ' עבד (צילום: בעלה של כוכבת הריאלטי והרשת אדל בספלוב, מאץ' עבד העלה סרטון הומוריסטי שלדעת מרבית העוקבים והמגיבים ברשת. ערוץ היו טיוב החדש של אדל בספלוב!

א×
א×"ל ×'ספלו×' לא ×"זמינ×" את אחות×" ואמ×" לחתונ×" עכשיו ×"ן מ×"×'רות לראשונ×" Tmi from images.maariv.co.il
דנה זרמון, אדל בספלוב ונטע אלחמיסטר מיהרו להתחתן בגיל צעיר. צופה הדוק יכול להבחין שבמהלך השהות שלה באח הגדול דיברה אדל כמה וכמה פעמים על רצונה להשתתף בפסטיגל. אביה, מארק בספלוב, הוא איש עסקים המתגורר בקייב, נשוי בשנית, ומקשר זה יש לה אח קטן. הדירה שלה, באחד המגדלים הנובורישים של תל־אביב, מעוצבת באיפוק. כוכבת הריאליטי ובן זוגה מאצ' עבד נישאו כשמאות חברים ובני משפחה התייצבו בהילטון בתא • הגיעו לברך: קוראים לו מאץ עבאד או משהו כזה אבל הוא העלה תמונה לאינסטגרם עם כיפה ועם ספר תנך ומשפט מהתנך. קחו למשל את אדל בספלוב, שפגשה לפני שבועיים את רמי בוכריס, האיש שתרמה לו מח עצם, במפגש מתוקשר. שי מיקה יפרח ומושיק כוכבת הריאליטי אדל בספלוב ובן זוגה, מאצ׳ עבד, נישאו הערב בטקס מרגש.

אדל בספלוב בודקת איזה מותגים שווים יש בדיוטי פרי!

עידן כוכבי עבר את האודישן של משחקי השף? צופה הדוק יכול להבחין שבמהלך השהות שלה באח הגדול דיברה אדל כמה וכמה פעמים על רצונה להשתתף בפסטיגל. הדרך לזכייה של אדל ומאצ' בזוג מנצח vip. האיט גירל בדימוס, אדל בספלוב, ענתה על שאלות קשות ששלחו לה עוקביה בנוגע לבגידות של בעלה, מאץ' עבד והיא לא התביישה והחליטה להגיב לדברים. שי מיקה, קארין עלייה מלכת היופי בדימוס ורומי פרנקל ועוד… אדל בספלוב בודקת איזה מותגים שווים יש בדיוטי פרי! שי מיקה יפרח ומושיק כוכבת הריאליטי אדל בספלוב ובן זוגה, מאצ׳ עבד, נישאו הערב בטקס מרגש. קחו למשל את אדל בספלוב, שפגשה לפני שבועיים את רמי בוכריס, האיש שתרמה לו מח עצם, במפגש מתוקשר. קוראים לו מאץ עבאד או משהו כזה אבל הוא העלה תמונה לאינסטגרם עם כיפה ועם ספר תנך ומשפט מהתנך. אדל בספלוב ברשת החברתית גוגל פלוס. אדל, שהודחה שנייה לפני הגמר הגדול, הגיעה אלינו לראיון ודיברה על הכל: פתחו הכי חזק ולאט לאט הגבירו: אדל בספלוב, האישה הכי מדהימה ומיוחדת שקיימת.

עידן כוכבי עבר את האודישן של משחקי השף? אדל בספלוב, האישה הכי מדהימה ומיוחדת שקיימת. רגע אחרי ליל הסדר ועם צאת חג הפסח, הגיעו אמש (ראשון) כל הזוגות של זוג מנצח vip (מלבד טיילור מלכוב שבחרה שלא להופיע לעיני המצלמות בסיטואציה מביכה עם האקס, בן זיני). הוריה התגרשו כשהיא ואחיה התאום היו בני חודשיים. הסיפור האנושי המופלא הזה התחיל להתגלגל כאשר אדל בספלוב (24), כוכבת התוכניות המירוץ למיליון ואיט גירלז.

א×
א×"ל ×'ספלו×' ×'ופיי×" ×"×™×—×™×"×" 2 Hot Magazine from magazine.hot.net.il
הדירה שלה, באחד המגדלים הנובורישים של תל־אביב, מעוצבת באיפוק. אדל, המירוץ למיליון 2, אדל בספלוב, דוגמנות, איך קוראים לחבר של אדל בספלוב? חבר של אדל בספלוב ערבי? אדל בספלוב, מאץ' עבד (צילום: קחו למשל את אדל בספלוב, שפגשה לפני שבועיים את רמי בוכריס, האיש שתרמה לו מח עצם, במפגש מתוקשר. ברוכים הבאים לקולקציית התכשיטים בעיצובה של האיט גירל אדל בספלוב. אדל בספלוב מדברת על הפרידה מדניאלה ועל הצעת הנישואין שלא קרתה. אדל, שהודחה שנייה לפני הגמר הגדול, הגיעה אלינו לראיון ודיברה על הכל:

אדל בספלוב היא ידוענית ודוגמנית ומעצבת תכשיטים ישראלית.

דנה זרמון, אדל בספלוב ונטע אלחמיסטר מיהרו להתחתן בגיל צעיר. שי מיקה, קארין עלייה מלכת היופי בדימוס ורומי פרנקל ועוד… כוכבת הריאליטי ובן זוגה מאצ' עבד נישאו כשמאות חברים ובני משפחה התייצבו בהילטון בתא • הגיעו לברך: אדל, המירוץ למיליון 2, אדל בספלוב, דוגמנות, איך קוראים לחבר של אדל בספלוב? העבודה אצל אסף גרניט והעסק שהקים: בספלוב נולדה בבת ים להורים שעלו מקייב שבאוקראינה והכירו ונישאו בישראל. ערוץ היו טיוב החדש של אדל בספלוב! אדל בספלוב היא ידוענית ודוגמנית ומעצבת תכשיטים ישראלית. חבר של אדל בספלוב ערבי? שי מיקה יפרח ומושיק כוכבת הריאליטי אדל בספלוב ובן זוגה, מאצ׳ עבד, נישאו הערב בטקס מרגש. האיט גירל בדימוס, אדל בספלוב, ענתה על שאלות קשות ששלחו לה עוקביה בנוגע לבגידות של בעלה, מאץ' עבד והיא לא התביישה והחליטה להגיב לדברים. לפני שנה תרמה אדל בספלוב מח עצם, ונמצאה מתאימה להציל את חייו של רמי בוכריס, אב לשלוש בנות. אדל בספלוב ברשת החברתית גוגל פלוס.

עידן כוכבי עבר את האודישן של משחקי השף? לפני שנה תרמה אדל בספלוב מח עצם, ונמצאה מתאימה להציל את חייו של רמי בוכריס, אב לשלוש בנות. בספלוב נולדה בבת ים להורים שעלו מקייב שבאוקראינה והכירו ונישאו בישראל. האיט גירל בדימוס, אדל בספלוב, ענתה על שאלות קשות ששלחו לה עוקביה בנוגע לבגידות של בעלה, מאץ' עבד והיא לא התביישה והחליטה להגיב לדברים. פתחו הכי חזק ולאט לאט הגבירו:

א×
א×"ל ×'ספלו×' ×"×™×—×™×"×" 2 from magazine.hot.net.il
אדל בספלוב מדברת על הפרידה מדניאלה ועל הצעת הנישואין שלא קרתה. עידן כוכבי עבר את האודישן של משחקי השף? על תחושת הפספוס, על היחסים עם אביבית, על הריב עם אלי ועוד. אדל בספלוב, האישה הכי מדהימה ומיוחדת שקיימת. כוכבת הריאליטי ובן זוגה מאצ' עבד נישאו כשמאות חברים ובני משפחה התייצבו בהילטון בתא • הגיעו לברך: דנה זרמון, אדל בספלוב ונטע אלחמיסטר מיהרו להתחתן בגיל צעיר. האיט גירל בדימוס, אדל בספלוב, ענתה על שאלות קשות ששלחו לה עוקביה בנוגע לבגידות של בעלה, מאץ' עבד והיא לא התביישה והחליטה להגיב לדברים. אדל תסקור מגוון מוצרים מתחומי לייף סטייל, אוכל

חבר של אדל בספלוב ערבי?

דנה זרמון, אדל בספלוב ונטע אלחמיסטר מיהרו להתחתן בגיל צעיר. קוראים לו מאץ עבאד או משהו כזה אבל הוא העלה תמונה לאינסטגרם עם כיפה ועם ספר תנך ומשפט מהתנך. כוכבת המירוץ למיליון ואיט גירלז אדל בספלוב (24) תרמה דגימת מח עצם כשהתגייסה, לפני שש שנים. בןזיניוטיילור אדלבספלובחתונת השנה אדל בספלוב ומאץ 39 התחתנו ומי הגיע לעשות שמח. אדל בספלוב שהעלתה אמש (ראשון) לרשתות החברתיות תשובות הומוריסטיות לשאלות קשות שנשאלה על ידי עוקביה בעניין היחסים כוכבת הריאליטי אדל בספלוב מודעת היטב לשמועות הרבות שמתרוצצות ברשת על בעלה מאץ' עבד. אדל בספלוב ברשת החברתית גוגל פלוס. עידן כוכבי עבר את האודישן של משחקי השף? אדל, המירוץ למיליון 2, אדל בספלוב, דוגמנות, איך קוראים לחבר של אדל בספלוב? אדל בספלוב היא ידוענית ודוגמנית ומעצבת תכשיטים ישראלית. אדל תסקור מגוון מוצרים מתחומי לייף סטייל, אוכל הוריה התגרשו כשהיא ואחיה התאום היו בני חודשיים. שי מיקה יפרח ומושיק כוכבת הריאליטי אדל בספלוב ובן זוגה, מאצ׳ עבד, נישאו הערב בטקס מרגש. לפני שנה תרמה אדל בספלוב מח עצם, ונמצאה מתאימה להציל את חייו של רמי בוכריס, אב לשלוש בנות.